החלו עבודות הפיתוח לבניית שכונת רמת עמנואל

אתר קול חי 5 Comment on החלו עבודות הפיתוח לבניית שכונת רמת עמנואל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים האחרונים החלו להתבצע עבודות הפיתוח והכשרת הקרקע לבניית 102 יחידות דיור צמודי קרקע בעמנואל.

השכונה "רמת עמנואל" בעמנואל ממוקמת במעלה גבעה הצופה על נוף מרהיב של הרי אפרים מצד אחד, העיר אריאל ואזור התעשייה ברקן מצד שני, מדובר בשלב ראשון מתוך תוכנית חדשה, שכוללת בנייתם של כ 1500 יחידות דיור יחד עם מבני ציבור, אזורי מסחר ושטחים ירוקים לרווחת הציבור.

שיווק המתחם בוצע ע"י משרד השיכון אשר הפקיד את חברת "ערים" חברה ממשלתית שמתמחה בקידום ובניית שכונות ופרויקטים חדשים, במכרז שהסתיים בהצלחה זכו חברת "קבוצת הרי זהב" ב 52 יחידות דיור, עמותת משתכנים נוספת בראשות הרב א' כהן זכתה ב 50 יחידות דיור נוספות.

מייד עם סיום השיווק המוצלח, הנחה שר השיכון מר אורי אריאל את חברת "ערים" להתחיל באופן מיידי בתכנון מתחם נוסף בן 282 יחידות דיור אשר יבנו בבנייה רוויה.

ראש מועצת עמנואל עזרא גרשי ביקש להביע את הערכתו לראשי משרד השיכון אשר לא חסכו במאמצים לקידום בניית השכונה החדשה, לדברי הרב גרשי, שיווק הקרקעות הראשון שנעשה בעמנואל מאז פשיטת הרגל של החברה שבנתה את עמנואל בתחילת שנות השמונים של המאה הקודמת, הינה הבעת אימון מוחלטת בהתחדשות העוברת על עמנואל בימים אלו.

זאב אפשטיין יו"ר קבוצת "הרי זהב": "מכירת הדירות נמצאת בעיצומה, במתחם נמכרו כבר למעלה מחמישים בתים, כאשר משפחות רבות מעמנואל ומחוצה לה מתעניינות בפרויקט החדש ובמיזמים נוספים שבנייתם תתחיל בקרוב".

כאמור יחלו בימים הקרובים התחלת עבודות הבניה בפרויקט "הדר עמנואל" אשר מונה 162 יחידות דיור בבנייה רוויה, מתחם "הדר עמנואל" יחד עם מתחמים סמוכים משווק בקרב קהילות חסידיות שכבר חתמו על הסכמים עם "קבוצת הרי זהב" לבניית שכונה חסידית עם התאמה מלאה לכל צרכי הקהילה והמשפחה החסידית.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    שמעתי ולא האמנתי עד שקמתי נסעתי לעמנואל
    טוב מראה עיניים, תענוג לראות את ההתפתחות הכ"כ יפה בעמנואל, מאות משפחות חסידיות מרוצות ושמחות.
    עיר מתפתחת ושוקקת חיים.
    עלו והצליחו.

  2. 4

    אני גם כן לא האמנתי
    בסך הכל כמו כולם אני יודע שעמנואל זה רחוק והסטיגמה הידוע
    עם הסיסמה הידוע שגרים שם מי שגרוש ושווה גרוש ואין לו גרוש
    ןמה נאמר הופתעתי לטובה מהאוכלסיה הקיימת וגם מהקרבה לבני ברק שבתוך 32 דקות על שעון עשיתי את הדרך, וגם במחיר שהחל מ580000 ש"ח אפשר לקנות דירה בפרויקט חסידי איכותי, כשכל דירה יש לה אופציה מיידית להגדלה לעוד שני חדרים.
    כן הייתי בטבריה, חריש, הר יונה, עפולה, קרית מלאכי, הם כולם רחוקים יותר מעמנואל, יקרים בהרבה מעמנואל, והם לא ערים חרדיות לעומת עמנואל שהיא חרדית כולו, כן רק לעמנואל יש סטיגמה, ועל זה התשובה שלכן כל כך הרבה אנשים יקרים נופלים בהשקעות אצל נוכלים שונים, כי הם חדשים ואין להם את הסטיגמה.
    בקיצור קונה חכם מחפש משהו קרוב איכותי וזול וכל זה יש בעמנואל, אז תשימו כבר את הסטיגמא בצד.

  3. 3

    מה זה התגובה הענקית זה יותר מס"ת

  4. 1

    גם אני קבלתי כסף או שיש לי אינטרסים ולכן אני מודיע שהייתי בעמנואל ואין כזה מקום בעולם!